Frequently Asked Questions

 

За Claim24

Што е Claim24?

Зошто да го одберете Claim24?

Како да поднесам барање?

Кои документи се доставуваат до Claim24 кога се поднесува барање?

Како ќе знам дека Claim24 го добиле моето барање?

View More

Вашите права

Имам ли право на надомест ако ми бил забранет влезот во авион?

Дали имам право на надомест доколку летот е одложен?

Дали имам право на надомест доколку летот е откажан?

Колку пари можам да добијам?

Можам ли да добијам надомест за одложен/откажан/пребукиран лет ако веќе го прифатив ваучерот од авиокомпанијата?

View More

Потребни документи

Кои документи се потребни за да поднесам барање за надомест?

Како да испратам документи до Claim24?

Кои лични детали Ви се потребни за да го почнете процесот?

Можам ли да започнам процес на барање на надомест доколку го изгубив билетот?

Кој треба да потпише документ во име на малолетник?

View More

Приватност

Што се случува со документите откако ќе ги испратам? Дали е безбедно?

Дали ги споделувате моите податоци со други?

Зошто треба да потпишам Полномошно?

Дали постои можност при поврзувањето на мојата е-пошта да се загрози мојата безбедност?

Можам ли да ја отстранам опцијата за автоматски внес на податоци од мојата е-пошта во секое време?

View More

Исплата и давачки

Колку чини услугата на Claim24?

Како и кога ќе ја добијам моjата отштета?

Колку чини банкарскиот трансфер?

Во која валута ќе ги добијам парите?

Дали можам да дадам детали за туѓа банкарска сметка, на пример на роднина или на пријател?

View More
 

Was your flight disrupted?

 

Was your flight delayed, cancelled or overbooked? Get up to €600 compensation per person for your disrupted flight!

 
 
Проверете ја компензацијата
Оваа страница користи колачиња. Со користењето на Claim24, ја прифаќате нашата политика за колачиња.    ПРИФАТИ